piątek, 23 września 2011

Duży igielnik - haft i filc fioletowy

Dawno, dawno temu zaczęłam ten hafcik, w zasadzie te dwa elementy należałoby złączyć by powstał igielnik o nieregularnych kształtach - biscornu. Jakiś czas temu podziwiałam igielniki Cyber Julki i postanowiłam jednak zrobić podobny używając filcu. Kolory sentymentalno pastelowe, igielnik wyszedł duży, ale dzięki temu może służyć za sorter igieł przy wyszywaniu kilkoma kolorami i na pewno się nie zgubi ;)
Tak się prezentowały fragmenty przed połączeniem. Aida 18, Ariadna cieniowana 5058:
Tak wygląda w porównaniu z moim pierwszym już bardzo wysłużonym (więcej zdjęć małego tu):
I teraz mam zagwozdkę :) Zrobiłam jeden fragment z tego schematu w odcieniach błękitu i nie wiem czy zrobić do kompletu mini igielnik (zwykła podusia czy nieregularny kształt?), czy może lepiej podkładkę pod kubek, ta druga opcja jest bardziej praktyczna, na razie się waham co z tym zrobić. Jakie jest Wasze zdanie?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny hafcik , a podusie elegancko Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kolorystyka i rewelacyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój igielniczek jest przecudny! Bardzo ciekawy wzór! Dziękuję za miłe słowa!:) Ja stawiam na mini-igielnik:) Mam do nich słabość:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na podkładkę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny igielnik. Ja stawiam na błekitny o nieregularnym kształcie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...