środa, 21 września 2011

Podkładka pod kubek - myszka

Wzorek myszkowego SALu jest tak cudny, że choć mam wiele innych schematów typowo podkładkowych, to przy pierwszej zdecydowałam się na niego, szczególnie, że będzie to komplet dla kuzynki. Wszystkie myszki będą prawdopodobnie obrazem z elementem metryczki. Chodzi na taniec, a do tego kolorowe rzeczy uwielbia, więc powinno się spodobać. Nie przedłużając tak się prezentuje pierwsza podkładka:
i z tyłu:
Już zrobiłam kilka kolejnych w zupełnie innym klimacie, ale na razie nie mogę pokazać.

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :) Podkładka wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykorzystanie myszki ;o) Bardzo podoba mi się tył podkładki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezencik jak najbardziej idealny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądają te podkładki-jesli można wiedzieć gdzie takie coś kupic to chetnie bym sobie zrobiła kilka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki kupiłam w sklepie HaftKrzyżykowy - link

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...