środa, 8 czerwca 2011

Zakupy

Właśnie zapukał listonosz :) Doczekałam się mojego zamówienia i dostałam gratis. Już się nie mogę doczekać pierwszych xxx. W całości:
W zbliżeniach. Kupiłam kilka tkanin do wyszywania.. Dwie 14 Impressions z serduszkami:
Dwie polskie białą 16 i 14 ecru (nie ma ich na głównym zdjęciu, ale co tam):
Mały zestaw widoczek Permin of Copenhagen (14-6140). Ot takie maleństwo na jeden wieczór na bardzo drobniutkiej kanwie, chyba 18, ale nie liczyłam:
Zestaw znanej serii Somebunny to Love: Króliczki do pokochania (Somebunny to Love Sampler), tylko się zastanawiam czy wyszyć wg wzoru, czy podzielić i zrobić np. dwie metryczki i dwie kartki?
Do tego próbnie breloczek na haft, zobaczymy jak się sprawdzi. A i gratis wzór do haftu Frog Baby autorstwa Ellen Maurer-Stroh:

4 komentarze:

  1. Zakupiki to jest coś co Tygryski lubią najbardziej :). Obrazków Permina nie mam takich, ale może spróbowałabyś na jakimś forum podpytać? Jeśli mi prześlesz zdjęcie samego obrazka mogę popytać dziewczyn na Wizażu - mój adres plichcinscy/małpa/gmail.com.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy bardzo udane, widać po ilości! Teraz tylko do pracy. Szkoda, że nie mogę Cię poratować!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to się będzie działo robótkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych zakupów cieszę się razem z tobą-bo nawet samo oglądanie sprawia radość:)
    U mnie małe candy-zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...