wtorek, 27 sierpnia 2013

Quilling - zaproszenia w formacie DL

Pokazywałam je już jakiś czas temu na FB, ale nie na blogu, a że nie każdy tam zagląda, to i tu się pochwalę :) A co! To prototypy zaproszeń na chrzest. W nietypowej kolorystyce, ale że dla nas, to mogłam trochę zaszaleć i pod gust zapraszanych osób dopasować kolorystykę. Format nowy, więc i układ inny. Pionowe, otwierane do boku. Wewnątrz też porobiłam ramki dopasowane kolorystycznie. Tak tylko po jednym zdjęciu każdej, żeby Was nie zamęczyć, a i dobrych jakościowo niestety nie mam.

Dla zainteresowanych, kurs na kwiatki znajdziecie tu, czyli w poprzednim poście ;)

3 komentarze:

  1. Piękna kartka! podziwiam za cierpliwość przy wykonaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) może i ja kiedyś opanuję chociaż podstawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...