środa, 1 czerwca 2011

Candy i wymianki, aktualności

Próbuję w nich swojego szczęścia i właśnie się udało, od razu podwójnie :)
Dostanę paczuszkę od Witaaminki w ramach akcji "Podaj dalej". Już się nie mogę doczekać.
Zdobyłam też - w ramach pocieszenia - 10% rabat do sklepu Szmatka Łatka w candy organizowanym na firmowym blogu.
Ostatnio mało wyszywam, bo się dużo dzieje w prywatnym życiu, mąż w szpitalu, syn po szczepieniu, wcześniej odwiedziny itd. Powstała jednak druga myszka SAL-owa, brakuje jej wykończenia backstitchami. Powolutku powstaje też metryczka dla Mikołaja.
Mimo braku czasu zapisałam się jakiś czas temu do akcji "Blogowy karteczkowy roczek" i właśnie na mail przyszły wzorki do wyboru na czerwiec i od razu się zdecydowałam na ten jeden wyjątkowy, ale pokażę go zgodnie z zasadami w formie kartki po wyszyciu między 25 a 30 czerwca. Wcześniej może pojawi się zaległy majowy, ale raczej wątpię, bo muszę mgr skończyć.
Dziękuję wszystkim Obserwatorom i osobom komentującym :) Miło widzieć, że ktoś zagląda, zostawia ślad, chce wrócić. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście adresik twój mam :), paczuszka już niedługo powędruje do Ciebie, poinformuję Cię jak nadam ją na poczcie, najpierw muszę ogarnąć bałagan związany ze zmianą mebli.

    Gratuluję, ja też wygrywam, Dzisiaj książki ostatnio króliczynkę ahhh wciąga takie cukierkowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratluję. Mi się jeszcze nigdy nie udało. No ale może kiedyś;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej. Z niecierpliwością czekam na karteczki, jestem ich bardzo ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Mikosia ale nie twojego, Ta karteczka miała być dla Mikołajka który w lipcu ma roczek. Dla Twojego też zrobiłam :) będzie w paczuszce z "Podaj Dalej" ale nie pokażę jej na blogu bo wiem że zaglądasz :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...