niedziela, 15 maja 2011

Misie Tatty Teddy

Postanowiłam przenieść swój blog z bloxa. Na poprzednim opublikowałam między innymi moje małe hafty słodkiego misia Tatty Teddy.
W czapce Mikołaja z jemiołą, którego wyszywałam leżąc w szpitalu i czekając na poród mojego syna - Mikołaja, więc tematycznie odpowiadał.

Z sercem, który pomógł mi przetrwać stresy w ciąży, szczególnie jeden, gdy straciłam kontakt z mężem jadącym do szpitala i przez kilka godzin nie wiedziałam co się dzieje, a byłam w innym mieście i nawet nie miałam jak sprawdzić. Wyszyłam go w ekspresowym tempie. Zadziwiające jak mnie to relaksowało.
I z kwiatkiem, który miał być prezentem dla mamy, a z inicjatywy Tomka zawisł wraz z misiem z sercem w pokoju syna. Sam je oprawił w niebieską ramkę i tak sobie dwa wiszą nad łóżeczkiem.

Zamieszczone hafty są jeszcze przed praniem i prasowaniem, niektóre bez wszystkich backstitchy, ale nigdy mi się nie udało zrobić zdjęć skończonych prac. Wszystkie mają około 10,5 na 8,5 cm, są wyszyte na kanwie (taśmie) 54/10 cm, muliną Anchor wg oryginalnej kolorystyki. Przypuszczam, że jeszcze kilka miśków powstanie, bo są cudowne i przyjemnie się je wyszywa, a i mam jeszcze większość potrzebnej muliny do wyszycia, co też jest istotne.

1 komentarz:

  1. witam.gdzie można zdobyć wzory na te misie? są cudne i chcę takie mieć;) pozdrawiam.Lidzia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...