czwartek, 5 czerwca 2014

Pamiętnik SMASH - Chwile (1)

Spodobał mi się pomysł na zapisywanie, wklejanie, uzupełnianie, przechowywanie pamiątek w jednym miejscu w ciut artystyczny sposób. SMASHbooki stały się ostatnimi czasy popularne, ale dopiero na nie trafiłam. Prowadziłam zawsze dziennik na wyprawach, wakacjach, czasami w ciągu dnia coś zapisuję i chciałam to jakoś usystematyzować, nadać temu ładniejszy wygląd, bo na razie to zeszyty A5 z wypadającymi pocztówkami, ulotkami, biletami, luźnymi kartkami z zapiskami wzbogacone kopertą.
Powstanie na pewno notes na wakacje, ale to jeszcze trochę czasu zostało, więc na pierwszy ogień poszedł zeszyt, pamiętnik, w którym będę zapisywała chwile dla mnie ważne, cenne, śmieszne, wyjątkowe, niepowtarzalne. Takie, które z jakiegoś powodu chcę zapamiętać i uchwycić, zapisać, utrwalić. Będą tu notatki, ulotki, cytaty, zdjęcia, luźne myśli, czyli właściwie wszystko. Na razie powstała jedynie część okładki, właściwie górna okładzina zaledwie ;) Wystające kartki i koperty, to te, których użyję jako uzupełnienie/wkład plus scrapowe papiery w odcieniach fioletu i może jakiegoś innego.
Kółka z czasem na większe na pewno wymienię, ale że to mój zeszyt, to nie musi od razu mieć wszystkiego, a z czasem będzie się rozrastał. Już po zrobieniu zdjęć dodałam cytat i sznurek do obwiązania. Wewnątrz planuję na okładkach kopertę/kieszonkę i dodam tam część papierów i przydasi, które wykorzystam przy uzupełnianiu, pewnie wepnę też kopertę z częścią taśm, spinaczy itp., bo nie chcę za każdym razem przeszukiwać stosu papierów, by odnaleźć te, z których chcę robić, a poza tym mam zamiar też nosić go czasami ze sobą, więc pod ręką jakaś taśma się przyda ;)
Dlaczego samo słowo "chwile"? Miałam pomysł na napis typu: ulotne/ważne/uchwycone/zatrzymane/cenne/wyjątkowe chwile, ale nie mogłam się zdecydować  ;) Była też opcja z imieniem, skrawki myśli itp. Okładka to gruba tektura - spód bloku do akwareli. Wymiary około 21x14 cm, trochę nietypowo, ale co tam. Drugi wakacyjno-podróżniczy jest szerszy za to. Dowolność pełna, więc po co się ograniczać? Do smashowego pamiętnika będę na pewno we wpisach wracał i pokażę Wam jak się zmienia. Nie wszystkie strony, bo to jednak osobiste notatki też będą, ale część na pewno.

Papiery ku pamięci:
Fioletowe Fiołki 05, 30x30, Galeria Papieru (Sasilla), dwustrony
Grandma's attic 07, 30x30, Lemonade, jednostronny - jakimś cudem się u mnie zachował :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...