czwartek, 19 maja 2011

Porządki w mulinach

Dojrzałam do zrobienia porządków w swoich mulinowych zbiorach i jestem z tego bardzo zadowolona, bo teraz o wiele łatwiej dobrać kolor, wyszukać dany numer itd. Było odrobinę nawijania, ale poszło szybciej i przyjemniej niż zakładałam. Okazało się, że mam 65 motków Ariadny [dwa kolory się powtórzyły], 21 DMC i 15 Anchor. A i tak mi brakuje niektórych kolorów... przeważnie odcieni czerwonego, zielonego i brązowego. Powiedzcie czy taki widok nie cieszy oczu? :)
Zostało mi kilka bobinek i odrobinę miejsca, więc zawsze mogę rozszerzyć kolekcję, ale na razie te mi chyba wystarczą, no chyba, że się w candy poszczęści. W wolnej przegródce na razie będę trzymać igły , nożyczki i igielnik - jak tylko zrobię jakiś malutki, bo mój dotychczasowy się nie mieści [ten dokładnie].

6 komentarzy:

  1. Podziwiam :)
    ja tylko dokupuję mulinę ale jakoś nigdy nie miałam weny, żeby ja tak ładnie pozwijać :)
    ale przekonałam się, ze prowadzenie listy z numerami posiadanych mulinek bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista też jest bdb, nawet przez chwilę prowadziłam taką w Excelu, ale zapominałam o dopisywaniu nowych nr i wykreślaniu tych, które mi się skończyły. Tu będzie łatwiej, bo będzie gdzieś leżeć i przeszkadzać, to pach na babinkę ;) No i z listą nawet jak wiedziałam, że mam dany numer, to potem go znaleźć w worku... Dziękuję za odwiedziny i komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo praktyczny i pomocny sposób na uporządkowanie kolorów -ja mam 3 duże pudła i jeszcze nie ogarnęłam wszystkich kolorów z tabeli!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja odkryłam między kanwami jeszcze kilka motków :) Niby całe pudełko, a i tak bym chciała więcej kolorów... pomarzyć można, a systematycznie wraz z kolejnymi haftami, powoli zgromadzę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl na uporządkowanie;)

    dziękuję za udział w candy i zycze powodzenia w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła kolekcja, i rzeczywiście cieszy oko ;}

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...