poniedziałek, 21 grudnia 2015

Notesowe wymianki

W grudniu brałam udział w dwóch wymiankach notesowych. Swoje zrobiłam głównie z papierów UHK Gallery LOFT Christmas - uwielbiam je! Raczej proste, bez wielu ozdób, bo chciałam by można było z nich korzystać i by były praktyczne, choć ładne. Mi się podobają, czy obdarowanym też - mam nadzieję, chociaż chyba większość na bardziej ozdobne jednak postawiła. Na przyszłość będę wiedziała lepiej :) Do paczki dołączyłam coś słodkiego i kilka przydasi.
Notesik w ramach wymianki organizowanej przez Project Prezent dla Małgorzaty Jabłońskiej:


Wewnątrz kieszonka i kilka kartek z notesików do Smash Booków - akurat na zdjęciach brak. Podobny, choć ciut inny, ale przy braku aparatu wykonałam w ramach wymianki mikołajkowej Towarzystwa Dobrej Zabawy dla Justyny.



Otrzymałam przepiękny, wiosenny notesik od Karmeleiro (jej foto) oraz cudowną, świąteczną kartkę (zajęła zaszczytne miejsce na choince) - dziękuję :)
Oraz od Bożeny (i tu również zapożyczone zdjęcie) bardzo kobiecy, kwiatowy:
Dziękuję! Zarówno notesy, jak i przydasie i dodatki bardzo mi się podobają i już część wykorzystałam :) Wesołych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...